flower border

K-POP* Makes My Day

K-POPガールズグループを中心に、歌詞や記事の和訳などを書くブログです

+‥‥Twitter始めました 更新情報をupします‥‥+

【歌詞・和訳】テティソ - Dear Santa (English Ver.)

Category少女時代
소녀시대-태티서 (そにょしで-ててぃそ / 少女時代-テティソ / Girls' Generation-TTS)

Dear Santa (English Ver.)

Mini Album : Dear Santa – X-Mas Special <2015.12.04>






(Oh~) Woah yeah~ (Oh~) Oooh~
No~ (Oh~) Ooh~ (Oh~)
Ooh~ Oooh~


Dear Santa
サンタさん

Could you please lend me your ear?
私にお耳を貸してもらえない?

I got a wish list for you to hear
あなたに聞いてほしいお願いがあるの

It hasn’t been my kind of year
私の思い通りの1年じゃなかった


What about us?
私たちはどうなるの?

Heartache’s been my middle name
心が傷つくことはよくあるけど

I never wanna feel this way again
私は二度とこんな思いをしたくないの

So I’m asking for a change
だから変えてほしい

What about us?
私たちはどうなるの?

I think this is gonna be
きっとなるわ

a Christmas worth remembering
覚えておく価値のあるクリスマスに

the best you’ll ever see
あなたの人生で最高のものになる


Let’s go! Come on, girls!
行こう! さあ!


I’m looking out through the window
私は窓から外を見てる

footsteps somewhere in the snow
雪の中には足跡

It is still as fun
まだまだワクワクする

just like when I was young
私が幼かった頃みたいに

memories from years ago
何年も前の思い出

This man he won’t ever fail me
彼は今まで失敗することはなかったわ

I know he’s making his round
彼は駆けまわり

Reindeers are rushing
トナカイたちも忙しく

their way through the night
一晩中駆けていく

Santa he won’t let me down
サンタさんは私をがっかりさせたりしない


And last night I had trouble sleeping
昨日の夜はあまり眠れなかったの

There’s so much going on in my head
頭の中で考えることがたくさんありすぎて

hearing the sounds through
耳を澄ませて聞いてみる

the chimney top stayed quiet in my bed
煙突から聞こえる音を 静かにベットの中で


I always got expectations
私がずっと期待していた

I’m hearing sleigh bells right now
ソリの鈴の音を今聞いているの

They’re under that tree got a present for me
ツリーの下にあるものは私へのプレゼント

Santa he won’t let me down
サンタさんは私をがっかりさせたりしない


Let’s hear it, Santa!
聞いて、サンタさん!

Here we go! Come on!
行こう! さあ!


This man he won’t ever fail me
彼は今まで失敗することはなかったわ

I know he’s making his round
彼は駆けまわり

Reindeers are rushing
トナカイたちも忙しく

their way through the night
一晩中駆けていく

Santa he won’t let me down
サンタさんは私をがっかりさせたりしない


And last night I had trouble sleeping
昨日の夜はあまり眠れなかったの

There’s so much going on in my head
頭の中で考えることがたくさんありすぎて

hearing the sounds through
耳を澄ませて聞いてみる

the chimney top stayed quiet in my bed
煙突から聞こえる音を 静かにベットの中で


I always got expectations
私がずっと期待していた

I’m hearing sleigh bells right now
ソリの鈴の音を今聞いているの

I can’t believe what I see, no, no
信じられないものが見えたの 

They’re under that tree got a present for me
ツリーの下にあるものは私へのプレゼント


Santa he won’t let me
サンタさんは私を

Santa he won’t let me
サンタさんは私を

Santa he won’t let me down
サンタさんは私をがっかりさせたりしない

Santa he won’t let me down (oh~)
サンタさんは私をがっかりさせたりしない (oh~)


Won’t let me down
がっかりさせたりしない



→歌詞・和訳一覧へ
→【少女時代】歌詞・和訳一覧へ

0502_convert_20151205190934.jpg




関連記事

0 Comments

Post a comment